Już w najbliższy poniedziałek, 14 czerwca polska reprezentacja w piłce nożnej po raz pierwszy wybiegnie na murawę w trakcie tegorocznego EURO. Jak wynika z badania, przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, zdecydowana większość Polaków dyskutuje o zawodach sportowych obejrzanych w telewizji, z czego 1/3 bardzo często. Wspólne oglądanie meczów może być również dobrą okazją do spotkania ze znajomymi. Aby móc w pełni cieszyć się sportowymi emocjami, warto wybrać telewizor i soundbar zapewniające wysoką jakość obrazu i dźwięku.
Aż 76% ankietowanych dyskutuje o zawodach sportowych, obejrzanych wcześniej telewizji – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision. 28% badanych robi tak często, zaś 48% nieco rzadziej. Nic dziwnego – sport dostarcza wielu emocji, szczególnie gdy na dużej, piłkarskiej imprezie gra polska reprezentacja.
Dużo osób chce oglądać zmagania sportowców w najwyższej jakości, stąd decyduje się na zakup nowego telewizora przed wydarzeniem sportowym. Dlatego na ten rok przygotowaliśmy szeroką gamę nowych telewizorów, w tym nowy model Ambilight, który gwarantuje bardzo wysoką jakość obrazu i dźwięku w rozsądnej cenie, a także pierwsze telewizory Philips w technologii Mini LED – mówi Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision Polska. – Warto podkreślić, że urządzenia Philips zostały wyposażone w procesor wspomagany przez sztuczną inteligencję. Pomaga ona dostosować na bieżąco wiele cech wyświetlanego obrazu, które są kluczowe podczas oglądania wydarzeń sportowych, w tym dynamikę oraz kontrast. Natomiast soundbary Philips Fidelio zapewniają efekt przestrzennego dźwięku, dzięki czemu widz może poczuć się niemal jak na stadionie – podkreśla Marcin Habzda.
![](https://mobilitynews.pl/wp-content/uploads/2021/06/Philips-OLED806-700x394.png)
Duża impreza piłkarska może być również wydarzeniem towarzyskim. Często zapraszamy do domu grono znajomych, aby wspólnie przeżywać sportowe emocje. Wygodę oglądania meczu zapewnia odpowiednia lokalizacja. Zdecydowana większość Polaków – 78% ma swój telewizor ustawiony w salonie, a zatem najbardziej przestronnym pomieszczeniu w domu lub mieszkaniu. To z kolei powoduje, że wiele osób przywiązuje dużą wagę do samego wyglądu telewizora. Ładnie wyglądające urządzenie to dla blisko 69% badanych synonim dobrego smaku.
W TP Vision zwracamy uwagę na to, aby telewizory Philips dostarczały jak najlepszych doznań widzom. Zdajemy sobie jednak sprawę również z tego, że urządzenie jest elementem wystroju salonu. Dbamy o nasze wzornictwo. Dowodem na to jest fakt, że dwa modele naszych telewizorów otrzymały w tym roku prestiżowe nagrody za design Red Dot Award – stwierdza Marcin Habzda z TP Vision.