Bank Pocztowy wraz Pocztą Polską uruchomiły projekt, z którego korzysta 9,5 tysiąca listonoszy. Ma on ułatwić dostęp do oferty kredytowej banku.
Listonosze wyposażeni w tablety rejestrują dane kontaktowe osób potencjalnie zainteresowanych uzyskaniem dodatkowego finansowania. Dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji na tablety, listonosze z całego kraju wstępnie przedstawiają ofertę Banku Pocztowego i zbierają dane kontaktowe osób zainteresowanych skorzystaniem z kredytu.
Imiona, nazwiska czy numery telefonów za zgodą klientów wpisywane są do elektronicznego formularza kontaktowego, który przesyłany jest bezpośrednio do doradców kredytowych. Ci kontaktują się następnie z klientami w celu umówienia spotkania w dogodnym dla klientów czasie w wybranej placówce Poczty Polskiej.
W sierpniu w ramach projektu Mobilny Bankowiec, Bank Pocztowy zwiększył kwotę udzielonych kredytów o ponad 300 tysięcy złotych. Przedstawiciele Banku podkreślają, że ten projekt to przykład dobrej współpracy z Pocztą Polską i liczą na dynamiczny wzrost wpływów w przyszłości.
Cały projekt został stworzony tak, by korzyści mogli z niego czerpać zarówno klienci, którzy w prosty sposób uzyskują dostęp do produktów kredytowych Banku Pocztowego, jaki i pracownicy zarówno banku, jak i Poczty. Dla doradców Banku to sposób na pozyskanie tzw. leadów kredytowych.
Z kolei dla listonoszy to szansa na otrzymanie dodatkowego wynagrodzenia. Jeżeli po spotkaniu sprzedawcy z klientem dojdzie do zawarcia umowy kredytu, listonosz otrzyma prowizję za pozyskanie kontaktu.