T-Mobile prezentuje raport odpowiedzialności biznesu

24 0

T-Mobile Polska opublikował raport społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma wydała pełne podsumowanie działań podjętych w 2019 roku – z CR-owymi aktywnościami operatora można zapoznać się w raporcie w wersji online, w którym wykorzystano elementy technologii virtual reality.

Wydany przez T-Mobile raport przedstawia zaangażowanie firmy w rozwój zrównoważonego biznesu. Najważniejsze w tym zakresie są rozwiązania zawarte w „Strategii odpowiedzialnego biznesu 2020-2025” oraz strategii WE CARE.

Raport jest jednocześnie zobowiązaniem do podejmowania w przyszłości kolejnych inicjatyw, by realizować cele odpowiedzialnej społecznie organizacji. Jego elementem jest przedstawienie mapy najważniejszych działań i inicjatyw firmy w technologii VR.

Struktura raportu opiera się na filarach strategii WE CARE oraz zawiera kluczowe informacje nt. modelu zarządzania w firmie, działań podejmowanych na rzecz bezpieczeństwa w Internecie, edukacji dzieci, odpowiedzialności wobec pracowników, wspierania różnorodności, wolontariatu pracowniczego, etyki i compliance oraz zaangażowania społecznego. Istotnym elementem raportu jest prezentacja działań na rzecz środowiska naturalnego.

Raport został opracowany zgodnie ze światowymi wytycznymi Global Reporting Initiative GRI Standards oraz był poddany weryfikacji zewnętrznej przez niezależną firmę audytorską.

Related Post

Wtorkowa promocja doładowań w Play

Posted by - 24 listopada 2015 0
Play uruchomił jednodniową promocją doładowań. Operator premiuje doładowania wykonane we wtorek (24.11) za pośrednictwem aplikacji Strefa Doładowań na Facebooku oraz strony doladowania.play.pl. Tabela premiowanych…

Kieszonkowy SSD od FREECOM

Posted by - 15 lutego 2016 0
Freecom Tablet Mini SSD jest pierwszym urządzeniem tego typu, posiadającym dwa wbudowane kable dla dodatkowej wygody użytkowników podczas łączenia się…

Wystartował CeBIT 2015

Posted by - 16 marca 2015 0
Dziś rozpoczęły się w Hanowerze targi CeBIT 2015. Potrwają do piątku. Krajem partnerskim tej edycji zostały Chiny, a motywem przewodnim…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *