Bank Millennium rozpoczął udostępnianie klientom usługi polegającej na możliwości dodawania kont różnych banków do swojej bankowości elektronicznej. Dzięki usłudze Finanse 360° pierwsza grupa klientów może sprawdzić w aplikacji mobilnej Banku Millennium i serwisie internetowym Millenet stan konta oraz historię transakcji swoich rachunków w sześciu innych bankach.
W ramach usługi Finanse 360°, po zakończeniu procesu dodawania rachunku z innego banku, klient może widzieć stan konta oraz sprawdzać historię transakcji na dodanym rachunku. Przeszukiwanie historii możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz po określonym typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków.
Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innych banków jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez te instytucje. Klient może mieć dostęp do informacji na temat kont bieżących, oszczędnościowych i kart kredytowych w innych bankach. Obecnie w ramach usługi dostępnych jest sześć banków: Alior Bank, ING, mBank, Pekao, PKO BP oraz Santander.
Aby rozpocząć korzystanie z usługi, wystarczy:
· kliknąć w link znajdujący się w sekcji Moje środki lub na banerze na stronie głównej w bankowości elektronicznej;
· udzielić zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku;
· po przekierowaniu na stronę innego banku zalogować się na tej stronie;
· zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.
Każdy może wyłączyć usługę w dowolnym momencie. Korzystanie z niej jest bezpłatne.