Coolpad, Meizu oraz CAT mają swoją agencję marketingową.

104 0

Został nią ClickAd Interactive.

Nasza współpraca z teamem ClickAd Interactive polega na realizacji szeregu aktywności z zakresu social media na Facebooku i Instagramie, podobnie jak w offline i cyfrowym Public Relations. W szczególności, realizowana jest obsługa mediów: testy redakcyjne naszych smartfonów, spotkania prasowe i międzynarodowe wyjazdy dla dziennikarzy, jak we wrześniu, gdy organizowaliśmy premierę w Pradze, lub w zeszłym tygodniu w Monachium” – powiedziała Marija Randjelovic, Coolpad European Head of Communication.

Moja praca jest cool – codziennie, ciężko pracujemy, z przedstawicielami ponad 30 agencji w całej Europie, po to by zrealizować lokalne cele naszej międzynarodowej strategii komunikacji marki. Wsparcie lokalnych partnerów jest kluczowe, dla budowy marki i jej rozpoznawalności. Muszę przyznać, że ClickAd Interactive charakteryzuje się świetną znajomością narzędzi media relations oraz social media, więc nasza marka ma doskonałą widoczność. Zespołu ClickAd Interactive, nie tylko przekazuje informacje na temat naszych produktów, ale również wspiera naszą sprzedaż i dystrybucję. Coolpad Modena jest już w ofercie jednego z największych operatorów komórkowych w Polsce i widzimy duży potencjał w polskim rynku. Wierzymy, że nasze smartfony są czymś więcej niż tylko słuchawkami, gdyż content dostępny za ich pomocą, sprawia, że telefony naszych użytkowników są cool. Smartfony Coolpad mają nowoczesny wygląd, świetną jakość i przystępną cenę – dodała Marija Randjelovic.

Naszą działalność dla produktów Coolpad, Meizu i Cat, opieramy na najszybciej rozwijającym się segmencie rynku Social Media, a więc Social Performance, wspieranym relacjami z dziennikarzami, blogerami i testerami sprzętu elektronicznego – powiedziała Ewa Wituszyńska, dyrektor zarządzająca ClickAd Interactive.

Działania z przedstawicielami mediów realizujemy w ramach narzędzi Public Relations, natomiast w ramach marketingu wykorzystujemy autorskie narzędzia Social Signals, jak i retargeting na Facebooku, mając na celu zwiększenie efektywności sprzedażowej produktów pod szyldem Coolpad, Meizu i Cat. Nasi eksperci realizuj specjalnie stworzoną, dla naszego Klienta, strategię komunikacji, która zapewnia sukces biznesowy, nie tylko obecnie, ale i w przyszłości. Jest to możliwe, gdyż nasza grupa kapitałowa, nastawiona jest na innowację i nie boi się futurologicznego spojrzenia na trendy, oraz zmiany zachodzące w życiu człowieka, wywołane zastosowaniem nowoczesnej technologii mobilnej – dodała Wituszyńska.

Related Post

Szybki i bezprzewodowy

Posted by - 6 lutego 2015 0
Orange wprowadził do sprzedaży dwa nowe modemy do domowych sieci wi-fi: Orange FunBox 2.0 oraz Orange Modem Wi-Fi. Obydwa urządzenia wykorzystują…

LeEco Le Pro3 Elite oficjalnie

Posted by - 8 marca 2017 0
LeEco ma ostatnio sporo problemów finansowych, jednak nie przeszkadza to chińskiemu producentowi w wypuszczeniu kolejnego smartfonu – LeEco Le Pro3…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *