6 lat nju mobile

42 0
Należąca do Orange marka nju mobile obchodzi sześciolecie swojego istnienia. Zdobyła na tyle dużą popularność, że potrafi się pojawiać w różnych rankingach obok swojej wiodącej.

Każdy z operatorów infrastrukturalnych ma swoją submarkę, która początkowo była kierowana do wybranej kategorii użytkowników. Pierwsza była kierowana do młodzieży Heyah należąca jest wtedy do Ery (obecnie T-Mobile Polska). Plus ma PlusHa, choć przez moment miał 2 inne submarki, Play ma Red Bull Mobile. Orange postawiło na nju mobile.

Założeniem było stworzenie prostej, taniej i przejrzystej oferty. Użytkownicy telefonów komórkowych narzekali bowiem, że ciężko im się połapać w gąszczu ofert i obowiązujących w nich premii i bonusów. Orange postawił na stworzenie nowej marki, choć pomarańczowy operator długi bronił się przed takim rozwiązaniem. Tak pojawił się nju mobile – początkowo tylko w wersji przedpłaconej. Abonament doszedł z czasem.

Obecnie najczęściej wybieranym abonament w nju mobile jest „bez limitu 29 zł”. To nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne, nielimitowane SMS/MMS tak w kraju i w roamingu w UE, oraz internet 10 GB w kraju (w roamingu w UE 2,43 GB).

Popularny jest też abonament dwóch numerów (zakup w parze). Do oferty „bez limitu 29 zł” dokupuje się wówczas numer dodatkowy za 9 zł. Dzięki temu za 19 zł na osobę dostępne są nielimitowane rozmowy, sms/mms i 10 GB do wspólnego wykorzystania. W obu ofertach pakiet gigabajtów sukcesywnie rośnie i po dwóch latach osiąga 30 GB.

Related Post

Jak negocjować z gangsterami

Posted by - 14 stycznia 2022 0
Ransomware od kilku lat sieje spustoszenie w firmowych sieciach. Napastnicy eskalują swoje żądania, a najwyższe okupy dochodzą nawet do kilku…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *